19.5.07

... i el pesat d'en Kako sempre vol tocar jazz

Dues setmanes després de Sant Miquel de Cladells, en Kako continua afònic. O sigui que no hem pogut gravar la seva veu per a les cançons del nou single (espero que no n'haguem de retardar la publicació!). Hem gravat, però, les parts de saxo.

En Kako ha tingut una idea genial: m'ha proposat anar a tocar jazz aquest estiu al passeig Marítim de Malgrat de Mar, ell amb el saxo i jo amb la guitarra, vestits de toreros. He acceptat. Em sembla que l'única possibilitat que hi ha que jo toqui jazz és vestit de torero al passeig Marítim. I tampoc se m'acut cap altra circumstància que em fes vestir de torero. Només falta trobar els vestits.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Malgrat, Malgrat...Jo crec que aquesta idea és molt exportable a Factor X, animeu-vos!

Junior Serrandez ha dit...

M'hi nego a tocar jazz, encara que sigui vestit d'alienígena de l'espai exterior.
Amb mi no hi conteu!