9.6.08

Paraules d'en Nutjú de Can Farnell



Hem rebut un missatge per correu electrònic del nostre amic en Nutjú de Can Farnell, a propòsit de la publicació del quart single de Viuda Serrandez i Fills. Diu així:

No puc menys que mostrar-vos el meu agraïment per tan alta fruitut. No vull dir que esglaeixi, no, no.... Es tracta tan sols del meu gruixell emiuixat de rovellons verds.

Ara i aquí fruirem la meva família i jo, encara que tan sols sigui per uns instants puix aquesta vesprada ens esperem per sopar ben recuixuts.

Per cert, els convidats d'aquesta nit són uns veneçolans d'alta selva. Estic una mica espantat, però gràcies a la vostra música crec que podré remuntar un tan llorgat esdeveniment.

No voldria acomiadar-me sense recordar la dita del meu avi:

"Greixells de Malgrat, no patiu per la força del vent de garbí, doncs qui venta, venta perigell".

En Nutjú de Can Farnell us estima molt.


1 comentari:

Junior Serrandez ha dit...

Ooooosti!
Se m'ha esferulat el magrané amb aquest comentari tan visnut!

Nauno!